Organizace školního roku 2024/25

Organizace školního roku 2024/25

Období školního vyučování ve školním roce 2024/2025 začne ve všech základních školách, středních školách, základních uměleckých školách a konzervatořích v pondělí 2. září 2024. Vyučování bude v prvním pololetí ukončeno ve čtvrtek 30. ledna 2025. Období školního vyučování ve druhém pololetí začíná v pondělí 3. února 2025 a bude ukončeno v pátek 27. června 2025.

Podzimní prázdniny stanovuje MŠMT na úterý 29. října a středu 30. října 2024.
Vánoční prázdniny začínají v pondělí 23. prosince 2024 a končí v pátek 3. ledna 2025. Vyučování začne v pondělí 6. ledna 2025.

Vysvědčení s hodnocením za první pololetí bude žákům předáno ve čtvrtek 30. ledna 2025.

Jednodenní pololetní prázdniny připadnou na pátek 31. ledna 2025.

Jarní prázdniny budou trvatod 3. března do 9. března 2025.

Velikonoční prázdniny připadnou na čtvrtek 17. dubna 2025.

Hlavní prázdniny budou trvat od soboty 28. června do neděle 31. srpna 2025.
Období školního vyučování ve školním roce 2025/2026 začne v pondělí 1. září 2025.

2. Schůze a porady

02. 09. 2024 – zahajovací pedagogická rada

06. 11. 2024 – čtvrtletní pedagogická rada
22. 01. 2025 – pololetní pedagogická rada pro třídy denního studia
30. 01. 2025 – pedagogická rada tříd VOŠ DS

02. 04. 2025 – čtvrtletní pedagogická rada
28. 04. 2025 – klasifikační pedagogická rada tříd AE4., IT4., EP4. a ES4.
24. 06. 2025 – klasifikační pedagogická rada pro 1. –  3 roč. denního studia
27. 06. 2025 – pedagogická rada tříd VOŠ DS, poté závěrečná hodnotící rada

3. Provozní praxe

2. a 3. ročníky SPŠ – termín  19. 05. – 30. 05. 2025 (Organizací provozní praxe je pověřen: vedoucí praktické výuky Bc. Čečrdle)

4. Maturita (bude aktualizováno po vydání Souboru pedagogicko-organizačních informací MŠMT na školní rok 2024/2025)

Podzimní zkušební období šk. roku 2023/2024

Praktická zkouška profilové části: 29. 08. 2024

Blok testů společné části: 02. – 06. 9. 2024 (Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická, Kladno, Havířská 1141)

Písemné práce profilové části: 04. 09. 2024 – AJ
                                                  05. 09. 2024 -ČJL

Ústní zkoušky profilové: 10. 09. 2024

Jarní zkušební období školního roku 2024/2025

Odevzdání přihlášky k maturitní zkoušce nejpozději do 02. 12. 2024 řediteli školy.

Termíny praktických zkoušek z odborných  předmětů profilové části MZ:
V týdnu od 07. 04. 2025 – EP 4.
V týdnu od 15. 04. 2025 – ES 4. (EP)
V týdnu od 22. 04. 2025 – AE 4., IT. 4

Písemné práce z českého jazyka a literatury a cizích jazyků:

Písemná práce z ČJL 28. 04. 2025
Písemná práce z AJ 29. 04. 2025
Písemná práce z ostatních CJ se nekoná

Blok konání didaktických testů společné části MZ:
02. – 07. 05. 2025. Časový rozvrh konání didaktických testů společné části MZ (jednotné zkušební schéma) určí MŠMT do 15. ledna 2025 způsobem umožňujícím dálkový přístup.

Termíny ústních zkoušek profilové části MZ:
V týdnu od 19. 05. 2025 – EP 4., ES 4.
V týdnu od 26. 05. 2025 – AE 4., IT4.

Termíny pro zpřístupnění dokumentů škole z Cermatu a jejich oznámení ředitelem školy:

Výsledky didaktických testů zpřístupní Centrum nejpozději do 15. 05. 2025.  Nejpozději následující pracovní den ředitel školy zpřístupní žákům výsledky formou výpisu výsledků didaktických testů. Výpis, opatřený faksimile podpisu ředitele Centra, zhotoví ředitel školy prostřednictvím informačního systému Centra pro každého žáka, který konal didaktický test.

Výsledky z písemné práce z českého jazyka a literatury a z cizích jazyků oznámí žákům předseda maturitní zkušební komise nejpozději v době konání ústních zkoušek.

Vysvědčení zpřístupní Centrum prostřednictvím  informačního systému řediteli školy nejpozději do 2 pracovních dnů od shromáždění výsledků maturitní zkoušky za jednotlivou třídu. Ředitel školy bez zbytečného odkladu vydá žákovi, který vykonal úspěšně obě části maturitní zkoušky, vysvědčení o maturitní zkoušce.

Protokol o výsledcích společné části maturitní zkoušky žáka je dokladem o hodnocení žáka ve společné části maturitní zkoušky. Protokol o výsledcích společné části maturitní zkoušky žáka zpracovává Centrum a zpřístupní jej řediteli školy prostřednictvím informačního systému Centra v jarním zkušebním období nejpozději do  15. 06. 2025. Protokol o výsledcích společné části maturitní zkoušky žáka obdrží žák, který se ke zkoušce přihlásil a úspěšně ukončil poslední ročník vzdělávání. Protokol obdrží žák buď v listinné podobě od ředitele školy, nebo způsobem umožňujícím dálkový přístup na základě své žádosti autorizované v informačním systému Centra.

Podzimní zkušební období školního roku 2024/2025

Odevzdání přihlášky k maturitní zkoušce  do  25. 06. 2025 řediteli školy.

Blok konání didaktických testů společné části MZ:

Od 01. 09. do xx. 09. 2025

Jednotné zkušební schéma určí MŠMT do 13. 08. 2025 způsobem umožňujícím dálkový přístup.

Termíny konání praktických  zkoušek profilové části MZ:

28. 08. 2025 od 8:00 hod.

Termíny písemných prací profilové části MZ:

04. – 05. 09. 2025 od 8:00 hod.       

Termíny ústních zkoušek profilové části a společné části MZ:

09. 09. 2025 od 8:00 hod.
10. 09. 2025 od 8:00 hod.

5. Třídní učitelé

TřídaTřídní učitelZast. tříd. učitelČ. učebnyČ. šatny
AT 1.Markéta Volfová, MSc.Mgr. Němcová11312
AT 2.Mgr. Kateřina KoflákováMgr. Vilma Větrovcová1124
     
AE 3.Mgr. Jakub PešekIng. Pavel Sekerka004skř.
AE 4.Mgr. Olga NěmcováMgr. Jiří Hympán1166
     
E 1.Mgr. Jan MagliaMgr. Olga Němcová010xx
E 2.Miroslav ŠpinkaIng. Roman Valím0028
     
EP 1.Ing. Roman Valímp. Miroslav Špinka10113
EP 2.Ing. Tomáš PetanaZuzana Sameková, B.A.00316
EP 3.AIng. Petr Adamovičp. Vladimír Čečrdle2045
EP 3.BZuzana Sameková, B.A.Ing. Veronika Šímová2063
EP 4.Mgr. Jiří HympánIng. Petr Adamovič10218
     
IT 1.Mgr. Petra KutováMgr. Eva Bláhová001skř.
IT 2.Ing. Pavla RejhonováIng. Daniela Teplá10419
IT 3.Mgr. Eva BláhováMgr. et Mgr. Martin Jíša1169
IT 4.Ing. Daniela TepláIng. Pavla Rejhonová10310
     
S 1.Mgr. et Mgr. Martin JíšaIng. Jiří Placata20115
S 2.Mgr. Věra TicháMgr. Petra Kutová2031
S 3.Ing. Vlastimil JahodaIng. Blanka Beranová21111
ES 4.Ing. Veronika ŠímováIng. Vlastimil Jahoda2027
    
VS 3.DSIng. Jiří PlacataIng. Jahoda204

6. Předmětové komise

6.1. PK CJL a SVP

Předseda: Mgr. et Mgr. Jíša

Členové: Mgr. Bláhová, Mgr. Částková, Mgr. Čečrdlová, Ing. Šímová, Mgr. Tichá, Mgr. Kutová

6.2. PK CIJ

Předseda: Mgr. Němcová

Členové: Mgr. Arnaudovová, Mgr. Kutová, Sameková, B.A., Ing. Teplá, Bc. Maglia, Volfová, MSc., PhDr. Veselý (VOŠ – PaedDr. Merunka, Mgr. Merhautová)

6.3. PK přírodovědných předmětů

Předseda: Mgr. Větrovcová

Členové: Ing. Adamovič, Mgr. Hympán, Mgr. Kofláková, Mgr. Kvapilová, Pelikánová, Ing. Sekerka, Ing. Šímová, Ing. Teplá, Bc. Valím R., Ing. Pokorný

6.4. PK TEV

Předseda: Mgr. Pešek

Členové: Mgr. et Mgr. Jíša, Pelikánová, Ing. Šímová

6.5. PK strojírenství

Koordinátor ŠVP a předseda: Ing. Jahoda

Členové: Ing. Placata, Ing. Šíma, p. Šťovíček, Svoboda, Šoch, Vinkl, Bc. Čečrdle, Mgr. Pačes

6.6. PK elektro

Koordinátor ŠVP a předseda: Ing. Karasová, Ph.D

Členové: Ing. Adamovič, p. Čečrdle, Kindl, Ing. Mlejnek, Ing. Petana, Ing. Sláma, Špinka, Ing. Frank, Václavík

6.7. PK VYT

Koordinátor ŠVP a předseda: Ing. Tomáš Vokoun

Členové: Ing. Adamovič, Čečrdle, Ing. Holeček, Ing. Koudelka, Ing. Nagy, Ing. Petana, p. Podrázký, Valím J., Bc. Valím R., Ing. Velek, Ing. Zich, Pavienský, Petrák, Jiang

6.8. PK EKO

Předseda: Ing. Rejhonová

Členové: Ing. Teplá, Ing. Šímová

6.9. PK AUT

Předseda: Ing. Beranová

Členové: Ing. Dundr, Beran, Podrazký

6.10. PK PRA

Předseda: Bc. Čečrdle

Členové: p. Beznoska, p. Čečrdle, Mgr. Čečrdlová, Bc. Lédl, Špinka, Šťovíček, Vinkl, Václavík, Petrák, Jiang, Mgr. Pačes, Zourek

6.11. Uvádějící učitelé

Mgr. Němcová – Maglia, Volfová, Veselý

Čečrdle – Zourek, Václavík

Bc. Čečrdle – Vinkl

Ing. Karasová – Ing. Frank

Ing. Jahoda – Mgr. Pačes,

Ing. Placata – Halman, Svoboda

Ing. Koudelka – Pavienský

Ing. Vokoun – Valím J., Bc. Valím R., Zich

Ing. Petana – Jiang, Petrák

Mgr. Kofláková – Ing. Pokorný

Ing. Beranová – Beran

7. Pracovní komise

7.1. Hlavní inventarizační komise

Předseda: Ing. Beranová

Členové: Ing. Dundr, pí Haklová, pí Kvítková, Ing. Sláma

7.2. Likvidační komise

Předseda: Bc. Čečrdle

Členové: pí. Haklová, p. Čečrdle

7.3. Přijímací komise

Předseda: Ing. Dundr

Členové: Ing. Beranová, Mgr. et Mgr. Jíša, Ing. Sláma, Mgr. Větrovcová, Ing. Vokoun

7.4. Výchovné poradenství

Výchovná poradkyně: Mgr. Čečrdlová

Metodička školní prevence: Mgr. Kutová

7.5. Environmentální výchova

Ing. Teplá

7.6. Počítačové sítě

Správce: Ing. Vokoun, Ing. Velek, Ing. Koudelka

7.7. www stránky školy

Správce: Ing. Vokoun

7.8. IS Bakaláři

Správce: Ing. Vokoun

7.9. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Pověřenec: Ing. Vokoun

7.10. Pověřená osoba dle § 9 odst. 2 zák. č.  171/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů

Pověřená osoba: Ing. Vokoun

8. Pracovní sekce VOŠ

Členy jsou vyučující na VOŠ (v příslušném období), schůzky má právo svolávat zástupce ředitele pro VOŠ Ing. Sláma, schůzky budou oznamovány v ORGOPu.

9. Třídní schůzky

  • 07. 11. 2024 od 16:00 hod.
  • 03. 04. 2025 od 16:00 hod.
  • 19. 06. 2025 od 16:00 hod. – pouze pro budoucí 1. ročníky

10. Den otevřených dveří

14. 11. 2024 v 15:00 hod., 12. 12. 2024 v 15:00 hod., 16. 01. 2025 v 15:00 hod.

11. Přijímací zkoušky

Jednotná přijímací zkouška pro 1. kolo přijímacího řízení se koná v 1. termínu 11. 04. 2025, ve 2. termínu 14. 04. 2025. Náhradní termíny 29. 04. 2025 a 30. 04. 2025.

12. Opravné, dodatečné a rozdílové zkoušky

Od 25. 08. 2025 do 26. 08. 2025

13. Vyšší odborná škola

13.1. Termíny přijímacího řízení VOŠ:

Přihlášky ke studiu na vyšší odborné škole se odevzdávají pro 1. kolo přijímacího řízení do 20. 06. 2025, pro 2. kolo přijímacího řízení průběžně do 28. 08. 2025 řediteli školy.

1. kolo – přijímací řízení 24. 06. 2025

2. kolo – přijímací řízení 29. 08. 2025

13.2. Praxe VOŠ:

Nekoná se

13.3. Zkouškové období:

Zimní období: VS 3. DS                       06. 01. 2025 – 30. 01. 2025

Letní období: VS 3. DS                       02. 06. 2025 – 27. 06. 2025

13.4. Studijní volno: 

Nekoná se

13.5. Absolutorium VOŠ: 

Nekoná se

14. Rada školy:

Předsedkyně: Mgr. Vilma Větrovcová

15. Členství a partnerství školy

  • Asociace SPŠ
  • Okresní hospodářská komora Kladno (člen zastupitelstva)
  • Český svaz zaměstnavatelů v energetice
  • Teplárna Kladno
  • ČEZ
  • Asociace ENERSOL
  • Svaz průmyslu ČR
  • Klub ekologické výchovy
  • VALEO Rakovník
  • LEGO Kladno
  • ABB

16. Projekty

  • IROP
  • Šablony J. A. Komenský
  • EPC II

17. Poznámky:

17.1. Adaptační kurz

Termíny:

3. – 4. 9. 2024 AT1. – TU Volfová, MSc., E1. – TU Mgr. Maglia

5. – 6. 9. 2024 IT1. – TU Mgr. Kutová, S1. – TU Mgr. et Mgr. Jíša

10. – 11. 9. 2024 EP1. – TU Ing. Valím R.

Místo konání: Turistická základna Libušín

Organizátor: Labyrint – středisko volného času, vzdělávání a služeb Kladno, Arbesova 1187

17.2. Maturitní ples – 8. 2. 2025

17.3. Lyžařský výcvikový kurz

28. 11. – 2. 12 2024 – Rakousko (pro žáky 1. ročníku)

17.4. Sportovní kurz – termín bude upřesněn

Ing. Miroslav Dundr v. r.
            ředitel školy

Rozvrhy a suplování

Číslování týdnů se řídí zásadně pořadím týdne v kalendáři. Horní polovina dne je rozvrh pro lichý týden, spodní pak pro sudý.

Mimořádné změny rozvrhu (při praxích, maturitách a podobně) jsou zveřejněny na Nástěnce

V případě problémů se zobrazováním aktualizovaných rozvrhů (zobrazují se neaktuální), zkuste vymazat cache svého prohlížeče, případně dočasné soubory ve Vašem počítači.